Zákaznický servis

V případě požadavků na záruční servis se prosím obracejte na prodejce, u kterého jste výrobek zakoupili.

Autorizovaného prodejce naleznete v sekci Kontaktujte nás / Prodejci

Pro rychlé a úspěšné vyřízení doložte následující informace: typ kamen, výrobní číslo, doklad o koupi, adresu umístění kamen, telefonní kontakt, charakteristiku závady (případně připojte fotodokumentaci závady).

Pokud jste výrobek zakoupili přímo u výrobce HEIN & spol., obracejte se a to vždy písemnou formou na naše oddělení zákaznického servisu na e-mailovou adresu servis@romotop.cz

 

Pozáruční servis HEIN  &  ROMOTOP

Skončila Vám záruka? Na všechny námi prodávaná krbová kamna a krbové vložky poskytujeme pozáruční servis.

Pokud chcete využít našich profesionálních služeb, zašlete váš požadavek na e-mailovou adresu servis@romotop.cz

Vždy uvádějte následující informace: přesný typ výrobku, výrobní číslo, specifikaci požadované servisní práce, fotodokumentaci a vaše kontaktní údaje. Poté vás budeme kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu.